venres, 2 de maio de 2014

O novo dos Ataque Escampe

Talvez lles estea a facer un feo, e probablemente meta a zoca en máis dun verso, pero decidinme a publicar a letra de “Arder”, adianto do novo disco dos Ataque Escampe, antes ca eles. Fágoo porque me parece boa e deixo constancia de que cando a escoitei por vez primeira me viñeron á cabeza os versos que pechan Os hemisferios, de María do Cebreiro. Non falo de intertextualidade (moito menos de plaxio); os textos non teñen nada que ver entre si. Pero supoño que conectan comigo neste momento e a memoria ás veces ten estas cousas.

Aquí o videoclip: http://vimeo.com/93074157#at=0




















Estou tranquila porque vou morrer
non sei se aquí, non sei se o mes que vén
igual que o que canta
igual que os que escoitan.

Parece triste pero non o é
de feito riste cando o pensas ben
das medias que rompen
das leis que preparan

do reloxo biolóxico
e por que pos esa cara?

Se eu quero entender
sen lume na man
as cousas que arden
e as que ficarán

que hora vai ser?
Alexanderplatz
facémosche plas, plas, plas.

Coa bici estática da túa nai
e as guías prácticas do que non hai
pasamos a tarde
en total liberdade

Quérote ben pero xa se verá
se o noso amor será internacional
por países varios
doerán os ovarios

as miñas ideas
e a puta bandeira

se eu quero entender
sen lume na man
as cousas que arden
e as que ficarán

aparecerán
por riba de min
as letras de fin, fin, fin

Ningún comentario:

Publicar un comentario